Rabu, 17 April 2013

ORDER KAK ZIRA ~ FELT PILLOW











5 ulasan:

Munirah Rafiuddin berkata...

cantik...pandai main ngan warna!

~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

NADIRA SALIM berkata...

@Munirah Rafiuddin, terima kasih (:

Nurul Khairunnisa berkata...

Salam dira..

Nak tanya sikit ni, kalau nak buat pillow, nak guna fabric apa yer?

Sy bru nak cuba2 buat utk sendiri.. hehe

Tq dear :)

NADIRA SALIM berkata...

waalaikumussalam @Nurul Khairunnisa, kalau nak buat bantal boleh guna fabrik felt [macam2 jenis felt ada], fleece, velboa, flanel..tu je yang dira tau..heheh~ tapi macam dira punya bantal semua dira guna felt jenis polyester yang dira jual ni..felt jenis keras sket.. (:

Waazin Aiman berkata...

kita pun nak order lah hehe :-)

Related Posts with Thumbnails
Hak cipta terpelihara NADICRAFT | Copyright-2013