Selasa, 16 April 2013

MAAF

terlebih dahulu saya mohon maaf jika kesulitan yang berlaku telah menyusahkan beberapa pihak..kepada customer yang ada dinyatakan bahawa order beliau akan mula dibuat pada awal dan pertengahan april, saya mohon jutaan maaf kerana order anda masih belum dapat dimulakan proses pembikinannya atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan..saya hanya mampu merancang, ALLAH jua yang menentukan..pada 4 april yang lalu, sepupu saya telah meninggal dunia dan seminggu kemudian, 12april, nenek saya pula meninggal dunia..9april saya berkursus pula..oleh yang demikian, sekiranya ada antara kalian yang tidak dapat menunggu dan ingin saya refund duit anda, boleh PM saya ya..harap kalian mengerti situasi saya ini..jika masih mahu teruskan order dengan nadicraft, alhamdulillah masih ada rezeki saya..jika tidak, takpa saya faham (:

1. emma ~ bb case
2. fiza ~ tab case, alas seat kereta
3. aisyah ~ hp case, set kereta
4. jika ada yang tertinggal maklumkan pada saya ya (mac jika ada, awal & akhir april)

# sedang dalam proses : set untuk kereta (dya) & felt card (k.raja)



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails
Hak cipta terpelihara NADICRAFT | Copyright-2013